Design home page

Návrhy k připomínkám

Základní zadání designu:

  • fonty, barvy, tvary – grafický manuál
  • jednoduchý světlý design bez násilného členění, které působí divoce a neuspořádaně
  • zaměření na lidi – použití fotek, práce s lidskými emocemi (zatím jsem vybrala z fotobanky, budou originální fotky klienta)
  • profesionální vzhled a přátelská atmosféra

Poznámky k návrhům

  • formuláře na sběr kontaktů jsou vloženy jako obrázky – bude je potřeba vytvořit v Quandě – designově tam budeme trošku omezeni, snažila jsem se navrhnout co nejcitlivěji
  • instagram feed je také jen obrázek – na ostrém webu propojíme váš insta účet pomocí pluginu a feed se bude propisovat dynamicky
  • pro účely desingu jsem vytvořila tři zkušební blogové články a použila jsem je i pro výpis podcastu (doladíme, až se domluvíme)
  • odkazy a tlačítka na vzorových stránkách nefungují – nemám na webu postavenou strukturu, čekám, že toto budeme ještě řešit s PPC a SEO specialistou (na URL záleží, bude tam chtít klíčová slova)

Následující návrhy home page jsou jen doladěným návrhem č. 1, který jste vybrali jako výchozí.

Zohlednila jsem Vaše připomínky k designu.

Ikony jsem vybrala ze sady, kterou obsahuje Divi. Pokud byste chtěli něco jiného, domluvíme se.

Designový prvek s podbarveným písmem a gradientem v pozadí jsem použila do hlavičky podstránek. Můžete to vidět na hotových stránkách Blog a Podcast.

Se stínem vybraných prvků jsem v původním návrhu pracovala střídměji – tlačítka, výpisy podcastů a blogových článků, číselník v sekci „O nás“. V nových návrzích jsem podstínovala i fotky.

Vaše citáty jsem opatřila fotkami. Tady mě napadá, že by bylo fajn na home page dát i citát třetího pana jednatele.

Oříznuté fotky prosím berte jako provizorní řešení, které jsem udělala narychlo. Pokud se dohodneme, že nápad použijeme, vymazlíme je.

U webinářů můžeme nechat jen nabídku záznamu a jakmile budeme mít nějaký aktuální zdarma, nabídku odtajníme.

Vykání jsem se snažila předělat na tykání. Je možné, že mi to ještě někde uniklo. Před spuštěním webu si ho celý projde asistentka a vychytá překlepy, nelogičnosti.

Než začneme sázet další stránky, prosím, ještě pořádně zvažte to tykání. Chápu přátelský tón komunikace, ale na druhou stranu cílovkou jsou zejména mladé rodiny, kde nemluvíte jen k jednomu z nich a oni se sami za sebe nerozhodují. Když nad tím přemýšlím, říkám si, že mi tam víc sedí oslovení v množném čísle, které nutně nemusí být chápáno jako vykání. Ale to je samozřejmě jen můj názor.

Výchozí návrh:

Nové návrhy:

Návrh 1 – výchozí, nezměněný

Vzdušný design pracující s pozadím v bílé a světle šedé barvě (dáno brand manuálem).

Nadpisy v černé barvě vynikají oproti běžnému textu v dobře čitelné šedé. Oko čtenáře přitáhne oddělovač nadpisu v modrozeleném gradientu.

Brandový modrozelený gradient je použitý v akčních prvcích (tlačítka) a v oddělovačích nadpisů – čtenář webu tedy podvědomě vnímá, že ty nejdůležitější části webu jsou právě v brandovém gradientu.

Pro zvýraznění jednoduchého designu jsem si dovolila dát gradient i do nadpisů hlavních hesel v úvodu (Stabilita, Soběstačnost, Nezávislost), do nadpisu reference a také do pozadí lichých modulů v sekci „Po čem toužíte vy?“. V těchto místech jsem cítila, že si můžu dovolit použít akční barvu a zvýraznit tak důležitost sdělení.

Do pozadí některých modulů jsem použila šedý grafický prvek se skoseným rožkem (staženo z balíčku prvků od grafika). Skosený rožek jsem napodobila i v některých fotografiích.

Hlavním stavebním prvkem tohoto návrhu jsou fotografie spokojených usmívajících se lidí.

Tento návrh působí seriózně, profesionálně a přesto přátelsky a odlehčeně.

Návrh 3

Jen lehce upravený návrh 1. Základním designovým rozdílem je zpracování citací a použití fotek jednatelů.

Návrh 4

Použití designu z billboardu v citacích.

V tomto návrhu se odkláním ze základní designové myšlenky, a sice, aby web byl světlý, vzdušný, bez velkých tmavých ploch.

Nicméně si myslím, že stránce gradienty sluší a při citlivém zpracování to vypadá dobře. Kvůli barevnému rozložení stránky jsem trošku pozměnila uspořádání sekcí.