Autonehoda, úraz, léčení, trvalé následky ... i to se stává!

Špatné věci se stávají. Všichni můžeme jen doufat, že nám se to vyhne. Jak vypadá situace, kdy si člověk vytáhne černého Petra? Případ Petra, 43 let, stále ještě není uzavřený a možná ještě dlouho nebude.

 

V práci měl Petr na starost především administrativu a organizaci chodu oddělení. Tak jako mnoho lidí,  i on vzhledem k povaze svého zaměstnání, nepřikládal životnímu pojištění velký důraz. Jeho podmínka byla: “vlézt se do 700 Kč / měs.”, přestože má 2 děti a je hlavním živitelem rodiny. Průměrný měsíční výdělek Petra se pohyboval mezi 23.500 - 24.500 Kč čistého.

 

 

Dnes je Petr kvůli autonehodě z konce roku 2015 v invalidním důchodě II. stupně a pobírá necelou třetinu svého původního příjmu. Co se vlastně stalo? 

V roce 2015 Petra srazil řidič osobního automobilu. Na přechodě! Měl štěstí, přežil. Těžký otřes mozku, zlomená klíční kost, zlomená pravá ruka, zraněná pánev a přetrhané křížové vazy v kolenu. Spolu s dalšími rozsáhlými pohmožděninami strávil Petr 48 dní v nemocnici. Následná rekonvalescence pak trvala celý rok a dodnes chodí na rehabilitace.

A co na to pojišťovna? Alespoň v tom měl Petr malé štěstí! Po celou dobu jsme za něj komunikovali s pojišťovnou a pomohli mu tak v tíživé situaci. Pravda, za 700 Kč / měs. jsme nezařídili zázrak, ale přesto jsme částečně zmírnili dopady na jeho finanční situaci.

Pojišťovna Allianz plnila v tomto případě takto: 

  1. 365 dní výplata za max. dobu pracovní neschopnosti (karence 14 dnů, v případě úrazu od 1. dne) – nastaveno na pojistnou částku 300 Kč / den
  2. 120 dní výplata za denní odškodné za úraz (s progresí od 90. dne 200%) – nastaveno pojistnou částku 300 Kč / den
  3. 48 dní výplata za hospitalizaci - nastaveno na pojistnou částku 500 Kč / den 

Celkem od pojišťovny (zatím bez plnění za invaliditu a trvalé následky): 178.500 Kč 

 

Není to vždy jen o výši měsíční platby za pojištění. V Explicit Invest věříme, že životní pojištění by mělo především zapadat do celkového finančního plánu klienta. Jeho aktuálnost a správné nastavení je však vždy to nejdůležitější. Zkontrolujte si jeho nastavení i Vy. Rádi Vám s tím pomůžeme. 

Zpět do kategorie: Pojištění
Zobrazit detail služby: Pojištění